MAROS AUTÓHÁZ KFT. - Vác
img

Garancia / Assistance

GARANCIA

A Mitsubishi Motors Europe B.V. minden általa forgalmazott gépkocsira az alábbi garanciát nyújtja:

Alapgarancia 2015. január 1-től:

5 év/ 100,000 km, amelyik előbb bekövetkezik. 
Az első 2 évben km korlátozás nélkül.*

img

*Kivételt képez az i-MiEV elektromos autó,melynek alapgaranciája 3 év / 100,000 km. Az i-MiEV minden nagyfeszültségű elemére, beleértve a mozgató akkumulátort is 5 év / 100,000 km amelyik előbb bekövetkezik.

Fényezési és felületi korrózió garancia: 
Megegyezik az alapgaranciával. 

Átrozsdásodási garancia

  • 12 év km korlát nélkül: Colt (ZM, 2005-), Lancer (CY, 2008-), Lancer Evolution (CZ, 2009-), ASX (GA, 2010-), Outlander (CW, 2007-), Pajero (V8, V9, 2006-), L200 (KA, KB, 2007-), Grandis (NA, 2004-) modellekre.
  • 6 év km korlát nélkül: Lancer (CS, 2003-2007), Lancer Evolution (CT, -2006), Outlander (CU, -2006), L200 (K6, K7, -2006), Pajero (V6, V7, -2006), Carisma (DA, -2005), Space Star (DG, -2005) és minden korábbi modellre.

Az átrozsdásodási garancia feltétele: Az előírások alapján évenként elvégzett és szervizfüzetben dokumentált karosszériaellenőrzés.

 

Alkatrész és tartozék garancia:
Minden eredeti Mitsubishi alkatrészre és tartozékra 2 év km korlátozás nélküli garancia vonatkozik, ha azt utólag vásárolták. Az autó eredeti (5 év / 100 000 km) garanciája érvényes, ha átadás előtt szerelték be. Ez alól kivételt képeznek a kopó-forgó alkatrészek és a garanciafüzetben részletezett egyéb kizárások. Valamint a navigációs berendezések és az L200 felépítmények, amelyekre 3 év /100,000 km garancia érvényes.


ASSISTANCE

Ingyenes közúti segítségnyújtás

MAP (Mitsubishi Assistance Program): 5 év km korlátozás nélkül.

Mitsubishi Assistance

Mindent megteszünk az Ön mozgásképességének megőrzése érdekében, ezért autója mellé ingyenesen kap egy MAP kártyát. A öt évig érvényes MAP kártyával a zsebében az Ön mobilitása Európa 30 országában biztosított. Ha esetleg üzemzavar, baleset, lopás vagy vandalizmus miatt segítségre szorulna - akárhol is van a hét bármely napján, a nap 24 órájában -, hívja a kártyán látható számot (külföldről hívja a 00 43 1 52503 6524 telefonszámot, belföldről pedig a 06 1 422 3949 telefonszámot  - mindkét telefonszámon magyar nyelvű operátorok fogadják a hívásokat), és a helyszínen megoldjuk problémáját.

Ha ez nem lehetséges, akkor autóját a legközelebbi Mitsubishi szervizbe szállítjuk, és számos szolgáltatással állunk az Ön rendelkezésére: hotelszoba foglalás, az út folytatásának biztosítása, csereautó, s az Ön járművének hazaszállítása.

A Mitsubishi Assistance Csomag részletes ismertetője a gépkocsihoz kapott szervizkönyvben található.

A Mitsubishi Assistance Program (MAP) a garancia kezdetétől számított 5 éven keresztül érvényes. A garancia lejártát követően a Mitsubishi gondoskodása nem szűnik meg, hiszen fontos számunkra, hogy gépjárműve mindig az Ön és az Önnel utazók kényelmét és biztonságát szolgálja. Jöjjön el hivatalos Mitsubishi márkaszervizeink egyikébe, ahol eredeti Mitsubishi alkatrészek felhasználásával elvégezzük a gépjárművére vonatkozó előírt karbantartásokat és elhárítjuk az esetleges üzembiztonságot veszélyeztető hibákat. A szervizelést követően 1 évig ingyen biztosítjuk Önnek a Mitsubishi Assistance csomagot kilométer korlátozás nélkül! Ezután minden évben hivatalos Mitsubishi márkaszervizben elvégzett karbantartást követően újabb 1 évvel meghosszabbítjuk a Mitsubishi Assistance szolgáltatást, akár gépjárműve 10 éves koráig!

img

Milyen esetekben nyújt segítséget a Mitsubishi Assistance?

A Mitsubishi Assistance a nap 24 órájában az év minden napján készen áll a segítségnyújtásra az alábbi esetekben:

  • műszaki vagy elektromos probléma,
  • közlekedési baleset,
  • üzemanyag probléma (túl kevés, rossz vagy szennyezett üzemanyag),
  • kulcsprobléma (elveszett, eltörött vagy a gépkocsiba bezárt kulcs),
  • kerékprobléma (vandalizmus, defekt vagy szelep probléma),
  • lopáskísérlet, amelynek során a gépjármű működésképtelenné válik.

img
Olyan megoldásokat nyújtunk Önnek, amelyek során a legkevesebb időveszteséggel és a legkevesebb kellemetlenséggel tudja utazását folytatni. Szolgáltatásaink az útitársaira is érvényesek.

Milyen segítséget nyújt a Mitsubishi Assistance?

  • Helyszíni segítségnyújtás: Amennyiben a problémát üzemanyag, kulcs vagy gumiabroncs okozza, vagy kisebb műszaki vagy elektromos ok a meghibásodás kiváltója, gépjárművét a helyszínen megjavítjuk.
  • Vontatás, szállítás: Amennyiben a helyszíni javítás nem lehetséges, autóját a legközelebbi hivatalos Mitsubishi márkaszervizbe szállítjuk.
  • Gépkocsi tárolása: Abban az esetben, ha a szerviz nincs már nyitva, elszállítjuk gépkocsiját egy őrzött területre és másnap reggel azonnal a szervizbe juttatjuk.
  • Fontos értesítések továbbítása: A Mitsubishi Assistance igény esetén fontos információkat továbbít családjának, barátainak, munkáltatójának.
  • Információk: Alapvető információkat szolgáltatunk műszaki kérdésekről, szerviz címekről Európa szerte.
  • Jogi és orvosi tanácsok: A jelentett kárral kapcsolatban a helyi viszonyok ismeretében jogi és egészségügyi tanácsokat, információkat adunk.
  • Vámügyintézés Európán belül: Amennyiben a gépjárműben keletkezett kár nagysága kizárja a javítás lehetőségét, a Mitsubishi Assistance vállalja a vámügyintézéssel járó költségeket.



AMENNYIBEN AZ AUTÓJA MŰSZAKI VAGY ELEKTROMOS MEGHIBÁSODÁS MIATT EGY NAPON BELÜL NEM JAVÍTHATÓ, A KÖVETKEZŐ SZOLGÁLTATÁSOKAT NYÚJTJUK ÖNNEK ÉS AZ AUTÓ VALAMENNYI UTASÁNAK:


  • Taxi: Amennyiben a meghibásodás a lakhelyétől 50 km-en belül történik, hazajutását Taxival biztosítjuk.
  • Csereautó: A javítás idejére maximum 2 munkanapig csereautót biztosítunk. Amennyiben a meghibásodás a lakhelyétől távolabb mint 50 km-re történik, akkor a cserautó igénybevétele 3 munkanapig meghosszabbítható.
  • Első osztályú vonatjegy vagy repülőjegy: Amennyiben a meghibásodás a lakhelytől 50 km-nél távolabb történik hazautazásához első osztályú vonatjegyet biztosítunk. Amennyiben a vonatút 6 óránál tovább tartana, hazautazásához repülőjegyet biztosítunk Economy Class-on.
  • Hotel: Amennyiben Ön a közelben szeretné megvárni amíg autója elkészül, akár 4 éjszakára, lakhelytől 50 km-nél nagyobb távolság esetén szállodai elhelyezést biztosítunk. Az elszállásolás a helyi feltételektől függő.
  • Alkatrészek beszerzése és küldése: Amennyiben bizonyos fontos alkatrészek hiánya miatt a jármű javítása az adott külföldi szervizben nem megoldható, a Mitsubishi Assistance beszerzi és elküldi ezeket az alkatrészeket a Mitsubishi márkaszerviznek, hogy az elvégezhesse a javítást (ezen szállítási költségeket a Mitsubishi Assistance állja).
  • Készpénz előlegezés, kölcsön: Bankgarancia felmutatásával, a Mitsubishi Assistance által 2500 EUR-ig készpénzhez juthat baleset esetén. Kérjük, figyeljen arra, hogy a számla kiállításától számítva 3 hónapon belül az összeget vissza kell térítenie.


Amennyiben autója ismét üzemképes

  • Személyesen kívánja elhozni megjavított autóját: A Mitsubishi Assistance megszervezi Önnek a Taxit (50 km-es körzetben a lakóhelytől). Távolabb mint 50 km-es távolság esetén visszatérítjük az első osztályú vonatjegy árát, vagy ha a vonatút több mint 6 órán át tartana, akkor a repülőjegy költségét Economy Class-on.
  • Amennyiben Ön az autó visszaszállítása mellett dönt: Egy autómentő cég vagy egy sofőr gondoskodik az autó visszaszállításáról. Kérjük, legyen tekintettel arra, hogy a visszaszállítás alatt adódó költségeket (üzemanyag, útdíjak, stb.) Önnek kell állnia.



Biztosított gépjármű: Minden Mitsubishi személygépkocsi és gépjármű 3,5 tonnáig - kivétel a taxi. Utánfutók és lakókocsik esetén csak a vontatás jár, amennyiben a biztosított jármű a vontató jármű is egyben.

Meghibásodott autó visszaszállítása külföldről: Amennyiben az autó 5 napon belül nem javítható, a Mitsubishi Assistance visszaszállítja gépkocsiját a lakhelyéhez legközelebbi szakszervizbe.

Kapcsolat

Ha bárhol Európában problémája adódna Mitsubishi gépkocsijával kérjük, hívja a következő telefonszámokat:

Belföldről: 06 1 422 3949
Külföldről: 00 43 1 52503 6524

Fedezeti határok

Andorra, Albánia, Ausztria, Belgium, Bosznia-Hercegovina, Bulgária, Horvátország, Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Macedonia, Németország, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Lichtenstein, Luxemburg, Málta, Monaco, Hollandia, Norvégia, Lengyelország, Portugália, San Marino, Románia, Oroszország (a), Szerbia, Montenegro, (Ex-Jugoszlávia), Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország (b), Svédország, Svájc, Törökország, Ukrajna, Nagy-Britannia (c), Vatikán.

(a) az Oroszországi fedezet csak Moszkvára és Szentpétervárra, valamint ezen városok 50 km-es körzetére korlátozódik
(b) Spanyolország a Baleárokkal, a Kanári szigetekkel valamint a független városokkal CEUTA és MELILLA együtt értendő 
(c) Nagy-britanniához tartozik Gibraltár és az európai brit szigetek.


MITSUBISHI BIZALOMKÁRTYA

 

img

A névre szóló Mitsubishi Bizalomkártyát* azon Vásárlóink számára bocsátjuk ki, akik hivatalos Mitsubishi Márkakereskedésekben vásárolnak bármilyen új Mitsubishi gépkocsit. Bizalomkártyával rendelkező ügyfeleink az autójukhoz vásárolt alkatrészek árából 5% kedvezményre jogosultak, a szervizelések alkalmával pedig a mindenkori munkadíjból 10% kedvezményben részesülnek, amennyiben Hivatalos Mitsubishi Márkaszervizben javíttatják gépjárművüket. 

* A Bizalomkártya Program keretein belül kizárólag az autó tulajdonosa, csak a kártyán feltüntetett modellre veheti igénybe kedvezményes szerviz és alkatrész ajánlatunkat. A kártya névre szóló, és át nem ruházható. Az akció visszavonásig érvényes, más kedvezményekkel össze nem vonható, valamint biztosítás terhére történő javítás esetén nem érvényesíthető.